1 september 2010

Har nog satt mig lite i klistret...

Oj oj oj!!

Det var inte den enklaste mobilen man skaffat sig... Har suttit i 2 timmar och försökt hitta alla nr man hade i sin föra lur utan att det gick särskillt bra för mig. Men sen satte jag tillbaka sim-kortet i den gamla luren och sparade över alla gamla nr och satte i det igen i nya... Hux flux när jag satte på den igen och kollade då fanns nr där!!

Nu är det till att vänta till på fredag med att börja surfa, då mitt surfpaket inte har startat ännu, men det är inga problem, har ju dator här hemma och på jobbet om det krisar.

Men som sagt det är till att "plugga" in sig på luren, inte helt plätt lätt. Instuktions boken som förjer med är inte heller helt lätt att förstå... Den säger att jag kan gå in på något som heter personer i menyn men det hittar jag inte.

Får gåin i en telefon butik om det krisar och be dom hjälpa mig, det har jag gjort förut och har alltid fått bra hjälp då så varför inte göra det fler gånger??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar