15 september 2010

Jävla illamående

Äntligen är det över!!

Det är fasiken inte roligt att må illa... Vaknade kl 02 natten till igår och mådde så jäkla illa och det höll i sig nästan 24 timmar. Det gick inte att äta eller dricka, kämpade i mig liter mer än ½ l vatten på hela dagen, fick tom peta i lite resorb i vattnet. Efter som jag typ inget drack fick jag självklart ont i huvudet, så där så man knappt kan sätta ner fötterna i golvet.

Så jag låg i sängen hela dagen och kvällen, gick bara upp för att svara i telefon eller gå på toa... Så gissa om jag har ont i ryggen idag efter 1½ dygn liggandes!!
Idag mår jag inte illa och har fått i mig lite te och 2 rostade mackor och jag har inte börjat må illa igen så nu tror jag att jag är frisk igen.

Man kan ju undra vad det var som man fick i sig som gjorde att man mådde så jävla dåligt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar