12 september 2010

Total frossa

Det känns skönt att det är söndag nu, då är det åter igen "inget godis/onyttigmat".... För det är bara på lördagar jag äter godis, fikabröd och annat junk.

Men det kändes igår när jag gick och la mig att det blev för mycket av det "goda", för jag mådde fasiken illa av allt jag hade ätit. Eller egenttligen var det nog chipsen och dippen som förstöde det.

För jag åt lunch på BK, dock lämnade jag lite och nöjde mig med kolsyrad vatten som måltidsdryck, sen åt jag 1 kaka till kaffet och smakade bara några godisar av ungarna när dom åt men jag smällde nog nästan i mig ½ 300 grams påse med chips samt hälftan av dippen till det. Och innan det hade jag ätit en grymt god middag ( cous cous med lamm och kokta grönsaker ).

Så det var chipsen som förstårde allt... Nästa lördag blir det inge chips utan bara lite godis ( om det sak bli något vill säga )!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar