29 september 2010

Jag = bög?

Men va störda vissa människor kan vara!!

Klev på tunnelbanan idag på väg hem från jobbet och det första man hör är Dra hem, jävla svartskalle!

Blir helt trött av att höra människor som inte kan hålla käft med sina äkliga åsikter, som tror att dom har rätt att förpesta allas omgivning...

Satt mig ner och då böjer han sig fram till en kvinna mitt över och ber henne åka hem till sitt och att ta med sig alla jävla svartskallar också!
Känner att jag blir så jävla provoserad av att han bara kan sitta där och bräka ur sig va fan han vill och hur som helst.
Så jag säger till honom att sluta skrika och att han kan behålla sina åsikter för sig själv och att han får tycka som han vill men inte sitta där och skrika.
Får då till svar att jag ska hålla käften! Sen tyckte han tydligen att jag var en bög ( ursäka jag är väl en kvinna mig vettligen... ) en jävla svart skalle som gillade Hitler / Mussolini och en farcist samt att jag nog röstade på moderaterna eller SD.... Till det var jag en jävla svartskalle!

Yes, jag är väl svartskalle och gissa... I´m proud of it! Eller egentligen är jag väl inte det utan ½ spansk och ½ svansk...
Som tur var så klev han av strax där efter annars hade jag väl vräkt ur mig något riktigt saftigt och åkt på en redig propp.

Men varför tror vissa människor att det är ok att säga vad som helst vart som helst?? Och vad får dom att tro att man vill höra vad dom tycker??

Tycker det kändes ganska skönt efter även om jag blev riktigt arg, ja sa i varje fall ifrån och att det fan inte är ok ( mer än vad många andra gjorde på detta tåg... Bara 1 man som sa ifrån innan mig )!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar