27 september 2010

Längtar massor...

Åh imorgon kommer Jonas hem, vi är 3 brudar här hemma som saknar och längtar massor efter honom.

Imorgon så kommer han hem, någon gångn under dagen... när vet ingen exakt. Men en sak är säker tjejerna blir hämtade av pappa imorgon och det är dom jätte peppade på.

Jag jobbar kväll imorgon och ska skynda mig hem efter jobbet så man hinner träffas en stund inna det är dax att hoppa i säng då man ska upp okristligt tidigt dagen efter.

Vi hinner faktiskt bara vara hemma 1 v tillsammans inna det är dax för mig, Jonna och mormor att dra till Spanine ( också något jag längtar massor efter ) så det gäller att ta tillvara på tiden, sen är det att sakna varandra igen...

Men jag tror också att det är bra att vara ifrån varandra så man får känna saknad och längtan. Säger varje dag till tjejerna att man saknar varandra för att man tycker om varandra JÄTTE mycket och det är ju sant!
Skulle inte sakna någon om jag inte tyckte väldigt mycket om den personen... Och just nu är det min älskling jag saknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar