4 september 2010

Fredags nöje

Har som jag tidigare sagt gjort något roligt igår, kanske inte alla andra tycker det är roligt men det tycker jag!


Det kändes knappt när den gjordes, tog a 1½ timme och jag låg och läste under tiden. Men efter gjorde det ont och idag känns det att man har ett "sår" på benet. Så det blir ingen träning för mig dom närmsta 5-7 dagarna, igår förstod jag inte riktigt varför men idag fattar jag varför... Det gör rätt ont i benet!

Senast jag tatuerade mig var när jag var 18 år och idag är jag 32 år så det är en evighet sen sist och jag kommer inte ihåg hur det kändes då. Men detta kan jag göra om igen och då behöver jag inte vara nervös heller för nu vet jag att det inte gör särskillt ont ( klart det känns ).

Om du / ni undrar om jag är nöjd så ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar