26 september 2010

Det händer inte mycket...

Idag är vi bara hemma ( förutom en lite vända till vivo ) och tar det lugnt. Har haft en kompis och hennes underbara lilla dotter över på fika. Gav henne lite urvuxna babykläder som jag haft kvar i ett skåp här hemma. Samt att hon fick lite leksaker och en barnstol som man hänger på bordet.
Skönt att rensa ut lite här hemma och att saker man inte använder kommer till användning av någon annan... Själv är jag ju ett BIG FAN av second hand saker!!

Ett enda som bekymrar mig är att Jonna hela dagen sagt att hon har ont i magen, men hon är feberfri och ganska pigg dock lite mer klängig än annars... ½ dagen har hon sagt att det gör ont i magen under naveln och ½ har hon sagt ja på frågan om hon har ont...
Vet inte riktigt vad man ska göra, om det fortsätter får jag väl åka in till sös barnakut så får dom kolla på henne och säga vad man ska göra. Hon har ju i perioder sin konstiga mage.

Får se vad jag gör, känns konstig att åka in med en unge som är pigg men säger att hon har ont i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar