10 september 2010

Koppad.

Var på återträffan på min NADA-kurs idag och då satt våran lärare koppar på oss som ville pröva ( jag var snabb att säga att jag ville pröva ). Vi fick också pröva att sätta på varandra, inte alls så svårt.



Nu kör hon med koppar som man sätter fast med vakum och inte uppvärmda. Hon har köpt sina koppar i kina och dom finns inte att köpa här tyvär. Men i nov åker hon igen till kina och kanske skulle hon köpa med några hem, i så fall kanske man kan köpa ett set av henne.

Det var super skönt att få dom där på ryggen och sen ligga och vila med dom där i 30 min, skulle så gärna göra om det igen. Kanske kan jag hitta någonstans där man kan gå och få det gjort? Ska kolla imorgon med som som har akupunkturstudio i farsta centrum om dom gör det i så fall är det jag ska pröva på nästa gång jag får ont i ryggen eller i min jävla nacke när den spökar som mest.

Koppning är verkligen inget som gör sper ont ( även om det ser ut som det ) utan man känner en varm känsla och att det spänner lite i ryggen och det är helt ofarligt.

Så om jag får tag i ett set koppar någon gång så hoppas jag att ni mina kära vänner och familj låter mig pröva detta på er??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar