17 september 2010

Vrål shopping!

Det blev en riktigt mysig dag på stan med Jonas. Vi åt lunch och sen shoppade vi på som bara den, kom hem med en hel del påsar ( inte för inte som man fan har svart bälte i shopping!! ).
Tror dom små trollen kommer bli super glada på söndag, det finns massa saker som nog kommer att tokdiggas.
Hade redan handlat en del saker till tjejerna, så som spel, fleccejackor, pjamas och gympa saker.

Men jag hade nog inte världens bästa shopping skor, högklackade stövlar ( dock i rågummi ), så när jag väl kom hem och dumpade påsarna så var jag bara tvungen att byta skor.... Fötterna kändes helt enkelt lite små misshandlade. Nästa gång får det bli sneakers ( som jag nästan alltid annars går i ).

Efter att dumpat påsarna gick jag ner till vårt ica och hyrde Kick-ass och Planet 51 ( den sista är till
tjejerna ).


Så när dom små gått och lagt sig är det jag och Jonas som ockuperar soffan och glor på film tills ögonan blir fyrkantiga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar