20 september 2010

Det är ju så man skämmes!

Satt och tittade på valvakan och börjar inse att en ganska stor del av sveriges befolkning är fan helt jävla slut i huvudet!
Sverige luktar skämt i dag!!!

Fattar inte folk att det gåt utför för Sverige?? Att det kommer inte att bli bättre utan snarare sämre...

Hade det inte varit för att man hade barn och sambo här hade jag fasiken tagit min väska och dragit min kos, men nu är det inte så och man får bita i det sura äpplet och försöka hoppas.

Jag är i varje fall glad att jag får rösta, tänk det var inte så länge sedan vi kvinnor inte fick rösta och det finns människor här i världen som dör för att få rösta....
Jag röstar för att jag KAN och tycker det är min jävla skyldighet!! Den som inte röstar har fan inget att säga till om här i samhället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar