25 september 2010

Vad gjorde man då??

Ja vad gör man när man och barn inte är hemma??
Jo, man äter ingen vettig middag ( inte igår i varje fall ), man äter godis och chips på en fredag, man glor på tv och film och man sover som bara den...
Somnade nog runt 22 igår och vaknade 04 av att någon stod i vändplanen utanför vårt sovrummsfönster och spelade musik skit högt, vad gjorde jag... Jo jag slet upp fönstret och sa till vänligt men bestämt att STÄNG AV LJUDET! Då sänkte dom och efter en liten stund slutade dom helt ( obs! det var tydligen några som bor i mitt hus som stod där ute och dansade till musiken.... ) sen somnade jag om och vaknade 08.
Det är ju nästan 10 timmars sömn.... NOT BAD!!

Så har mina 2 senaste kvällar sett ut, det har varit skönt att ägna tiden åt ingenting. Annars är det alltid en massa saker som ska göra ( och det är det väl nu också ) men det har jag lagt fram över.

Egentligen skulle vi på barngympa nu på morgonen men jag bara orkar inte stressa nu, så det har jag avbokat och istället köpt biobiljetter till Dumma mig, en 3D film som har smygprämier idag. Blir nog jätte kul, sen drar vi hem och bara myser här hemma och kagar någon god middag.

Jag saknar mina små häxor hellt klart även om det är skönt att få helt egen tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar