4 september 2010

Lista, stulen rakt av från Helena Lidström...

10 FAVORITER


Färg: Röd

Mat: Thaimat

Band: Manu Chao alt Mano Negra eller Bob Marley

Film: Scarface

Bok: Just nu Dödergök alt. Gänget i tunnelbanan

Sport: Fotboll
Årstid: SOMMAREN ( allt annat går nästan bort, är nästan beroende av sol och dagsljus )
Veckodag: Lördag.

Glassmak: Mango sorbe

Tid på dygnet: 20.15



9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Fördet mesta...

Smak: Chips.

Kläder: Jeans, HM Over size tröja och adidas jacka

Bakgrund: Barnprogran på tv... Gul ful kök tapet.
Nagellack: Inget på fingrarna, dock gamalt rosa på tårna.

Tid: 20.27

Omgivning: Hökis.

Irritationsobjekt: Att det är så jävla dåligt isolerat i vårt hus att jag hör min grannes musik...



6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Tror inte det
Brutit mot lagen: Absolut

Blivit arresterad: Nix pix.

Badat naken: Nä

Varit med på tv: Tror det.

Kysst någon du inte känner: Själv klart



3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Pernilla, Maja och ....

Du tycker om: Mina barn ( så klart ) och min sambo ( våre konstigt annars ) och min familj och goa vänner.



Du inte gillar: Idioter, rasister/nazister, blåsta människor, äcklig mat, folk som inte kan uppföra sig bland andra.... Ja listan kan bli tok lång, jag är nog en hater!

2 VAL

Kaffe eller te: Kaffe, annars så levar man ju inte ( hahaha )

Vår eller höst: Vår!!!



1 ÖNSKAN



Att vi ska hitta en grymt bra lägehet som inte kostan en hel fömögehet ( kanske bara en halv ) och få vara friska och glada ( sen skulle det inte var helt fel att få vinna lite pengar på triss eller något liknade ), insåg just att det nog blev fler än 1.... men jag ser det som 1 stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar