31 augusti 2010

Impuls styd!

Ibland har jag verkligen svårt inte låta impulser styra mitt liv... och som alla vet så gillar jag att shoppa!

Var lite tidigt inne istan idag innan träningen och smet in på The phone house, bara för att kolla om dom möjligtvis hade HCT Wildfire inne och tror du fan inte att dom hade 2 st... dock 1 höll dom på att sälja till tjejen brevid mig i kassan och sen var det vara 1 i lagret... Blev lockad med 1 gratis minneskort på 8 GB och 3 gratis månader med försäkring...

Ville ju verkligen ha mobilen och kände att jag bara lät mig övertalas ( kan verkligen inte ha varit svårt... ). Så 20 min senare gick jag iväg med ny mobil + minneskort  i påsen och kände mig glad men nervös.
Det är en helt ny mobilvärld att lära sig, jag har teckant 2 års abonemang samt att det är 2 års garanti på den och då sa jag lite fint till säljaren att det är väl lika länge som det kommer ta mig att lära mig mobilen...

Men visst kan det vara skönt ibland att bara låta sig vara impulsiv och lätt övertalad?

Har lagt min fina mobil på laddning nu och imorgon när jag kommer hem från jobb och träning ska jag fint sätta mig in i den, behöver jag säga att jag längtar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar