4 september 2010

Biodag

Bestämde idag att gå på bio med Jonna ( Lilla E är hos farmor till i morgon ). Tänkte först gå på någon barnfilm med hundar och katter... Men då påminnde Jonas mig om att vi kunde gå på Toy Story 3 3D.

Så det fick de bli, innan filmen så var vi och käkade hamburgare på Max och handlade upp oss på lite godis.
Sen satt vi oss i biomörkter med våra fina glasögon och tittade. Jag tycker filmaen var riktigt bra, har inte varit på någon 3D film tidigare så detta var premiär för mig.
Jonna hon ledsnade efter 1 timma och ville gå hem, men jag lyckades övertala henne att vi skulle stanna ( hon fick helt enkelt sitta i mitt knä... ).

Efter filmen var hon jätte nöjd och ville spara sina glasögen, mina skulle jag ge eller alt. dela med Ester...

Det är alltid mysigt att få gå på bio, även om det är rätt kallt där inne och man får typ 90 % av gångerna ont i arslet... Det är mysigt ändå!

Nästa gång jag går på bio hoppas jag att det blir en "vuxen" film med Jonas, det är så länge sedan vi var ute och gjorde något bara vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar