15 september 2010

Frisk

Ja är frisk!!

Har både ätit frukost, lunch ( dock bara 2 kokta potatisar och pytte lite sås ) och nu en soyayogurt och än så länge mår jag ok. Har fortfarande lite onti huvudet och i ryggen, men det biter nog Burana på.
Fattar inte vad det var som gjorde att jag mådde så jävla illa att jag knappt kunde röra mig, ingen annan i familjen blev sjuk bara jag....

Nåja imorgon blir det jobb men bara kort dag och sen långledig helg. Ska på demostration imorgon efter jobbet och innan jag hämtar på dagis. Det är en demostration mot SD, ska bli skönt att skrika lite åt dom små svinen.

På fredag ska jag shoppa lite födelsedagspresenter till små monstrena här hemma som fyller 4 år på söndag, tänk va fort tiden går!

Nu ska jag bara njuta av att jag är frisk igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar