13 september 2010

Hardcore!

Så var det äntligen söndag ( igår allså ) och jag drog och tränade med Hanna, var en bit att åka... ca 27-28 stationer med tuben men det var det helt värt!

Visste på förhand att det kommer att vara ett riktigt tungt pass, Box i 90 min!!! Behöver jag säga att jag var peppad innan?

Det var ett sjukt roligt, tungt och bra pass med mycke pepp ( av Hanna ), svett och en del skratt. Har aldrig i mitt liv boxat ( har väl dock slagit ett slag eller två i mitt liv ) och det var helt nytt för mig, men ledaren / instruktöran / tränaren var skit bra och med Hannas pepp blev det lite lättare.
Slog av mig en del frustation och sparkade en del och efter 90 min var jag helt slut i kroppen och glädjen var total.

Om jag inte hade ett träningskort redan så hade jag lätt köpt ett på SATS och försökt haka på lite med Hanna men tyvärr så går det icket...
Utan jag får se om Friskis har något som kan motsvara detta, det finns något som heter Ki-box 1 och 2 ( fortsättning ) men det är inte det samma att gå själv...

Igår var jag helt slut i kroppen och var säker på att jag inte skulle komma upp från sängen på morgonen men det gick bättre än vad jag trodde. Armarna är rätt mörra men annars så är det ok, dock ska jag säga att det känns att man kroppen fick sig en riktig god träning!!

Blodad tand kan man väl säga att man fick.... TACK Hanna för igår, det ar sjukt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar