7 september 2010

Uppdatering

Så var det still i livet, det händer inte så mycket.. mest jobb, sova och hämta ungar!

Håller på att göra linsgryta, ska ta med och bjuda en jobbarkompis som inte ätit det förut. Har gjort ett storkok så nu har jag ett tag kan man säga.

Tatueringen läker på och det gör inte särskillt ont i benet, mer att det kliar och ömmar lite, men snart är det läkt och jag kan träna igen.

Längtar jätte mycket efter att få köra ett riktigt svettigt och tungt pass, har bokat ett corepass på torsdag som jag hoppas jag kan gå på sen blir det lite softgympa på lördag då det är familjegympa på schemat.
Men det jag peppar mest på är mitt Boxpass jag ska köra med Hanna på söndag, ska bli skit kul att få träna med något även om det blir en bit att åka. Kommer säker bli ett skit svettigt och ap jobbigt pass men jag är så peppad!!

På fredag ska jag gå min sista kursdag på öronakupunkturen jag gick i mars, denna dag är som en uppföjning av det vi lärde oss då. Ska bli kul att träffa dom andra, några kom tom från Norge, sen blir det skojigt att se om dom tycker det är lika roligt som jag...

Nä annars så händer det inte allt för mycket, som ni ser...

Jag skulle vilja gå och se Hoffmaestro & Chraa på grönan på fredag men det kan jag inte då Jonas jobbar kväll den dagen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar