18 april 2011

Som en kalv på grönbete

Känner mig super pigg idag fast jag bara sovit ca 5 timmar... Vaknade as tidigt och kände mig inte stressad ( inre stress ) och kunde inte somna om utan gick upp och satt mig i soffan och surfade till det var dax att väcka trollen.
När dom väl var på dagis tog jag mig en liten löparrunda eller snarare 2 varv men till det som var så bra var att jag under dessa 1,8 km inte stannade 1 enda gång och flåsade!! Dom förra gångerna har jag alltid stannat på samma ställe och andats lite extra men inte idag utan då körde jag på som bara den, känns så jävla bra.

Och nu känner jag mig super pigg och ska strax dra till lokala centrumet och se om jag hittar ett par skor jag letat efter sen ska jag träna ett core pass och snabbt äta lite lunch och dra på viktigt möte... Sen jobba kväll!!

Detta tåls att säga många gånger, solen gör mig sjukt pigg, känner mig som en kalv som släpps ut för första gången på grönbete, det spritter i hela kroppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar