6 april 2011

Läppdetox

Har bestämt mig för att försöka sluta använda massa läppbalsam... Har säkert 10-15 olika lite överallt här hemma. Har nog prövat det mesta och tycker jag endå alltid är super torr och jävlig, inte blir det bättre av att jag små biter på läpparna.
Men nu smörjer jag bara in läpparna med ren honung, inget annat. Har en liten burk i jackan med denna underbara gula smeten och tar på det några gånger om dagen. Och särskillt till natten, då lägger jag på ett ½ tjockt lager och vaknar med super lena och fina läppar...



Inte gör det något om jag glömer min lilla burk i jackan heller när jag är på jobbet, vi har massa honung på jobbet så det är bara att ta lite när man fikar så håler dom sig fina hela dagen också!

Tror ni inte på mig så pröva själva, rekomenderar dock att ni använer en ekohonung, dom är bäst ( men det rycker jag i och för sig om allt eko... ;) .

1 kommentar:

  1. Jag har prövat i princip allt. Men det finns en produkt som verligen hjälper och det är Elisabeth Arden 8h cream. Den är verkligen guld för läpparna.
    Annars är jag också en stark anhängare till honung som verkligen är bra för allt.

    SvaraRadera