23 april 2011

Påskfrossa

Åh va gott det är med sill!! Frossade i mig av 3 olika sorter... Senap, inlagd och skärgårds. Vet inte vilken som är favorit, alla var så sjukt gott! Har inte ärir sill sedan i julas och då åt jag för mycket och ledsnade. Men nu är jag på rätt spår igen och diggar det fett!

Det blev annars är rätt lugn påskafton Lilla J och E farmor och farfar var över och åt med oss ( tyvärr jobbar J ), vi åt sill, ägg, prins korv, köttbullar ( dom hoppade jag ) och räksallad.
Men inna maten fikade vi hembakad sockerkaka med rabarber, blåbär och hallon, super gott.

Har dock ett minus idag, det är att man blir super törstig after att ätit sill, nu springer jag och dricker massa vatten och alla vet vi hur natten blir då... Störd!

Nu ska vi fortsätta att njuta av att vara lediga, super skönt är det. Imorgon kommer min lillebror över och äter med oss, får se vad vi hittar på ... Sol i ansiktet ska jag ha, det är då helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar