16 april 2011

Mer eller mindre frisk

Var på vc igår och tog prove för steptokock A som var positivt, där av den onda halsen... Började käka kåvepenin igår och idag mår jag mycket bättre, bara lite svid i halsen.
Ser mig som frisk, även om jag måste äta pencillinet i 8 dagar till, hoppas att Lilla J bara inte blir dålig annars så är det bara 3/4 av familjen som är på PC.

Idag står träning på schema, först familjegympa och sen spinning, det var länge sedan jag körde ett spinningpass... Hela 2 veckor! Ska bli skönt att cyckla för allt i världen i 45 min till rätt ok musik.

Resten av helgen ska väl försökas spenderas så mycket som möjligt ute, då vädret skulle vara bra, kanske grillar vi ute i helgen, vem vet?!

Igår gick hela familjen ut och åt på mongolienbarbeque, tycket det var en succe. Båda barnen fick själva välja och vraka i vad dom ville ha på tallriken och båda åt och var super nöjda. Efterrätten passade tjejerna bra, massa frukt att välja på och glass, vilket barn kan motstå det?
Det enda minuset var dom i bordet brevid vars lilla flicka inte var nöjd med något utan skreck och grinade för det mesta, stackars föräldrar försökte med allt men icket sa nicke hon var nog mest trött och ledsen.... Men för oss innebar det att vi nästan inte kunde höra varandra vid bordet och mina tjejer blev lite fundersamma över varför hon var så ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar