22 april 2011

Påskträning

Undrar lite hur man ska lägga upp träningen denna påsk då sambon jobbar nästan hela helgen utom måndagen... Får bli hemma träning de lux, joggning och situps/armhävningar.
Började redan i morse med att springa 2 rundor som sammanlagt 1,9 km i duggregn rätt skönt måste jag med ge ( ivarje fall efter ).

Ska försöka springa varje morgon nu under ledigheten, det blir inte så mycket men det är bättre än inget. På måndag ska jag spinna ( längtar redan ).
Körde ett tungt spinningpass i går på sveavägen, var hungrig innan och kände mig som en utsvulten idiot efter... Så det blev en vända på Lidel efter och köpte massa tacos grejer så vi kunde mumsa och lyxa i oss till middag.

Snart är det slut på min diet, ska köra på till strax inna vi åker till Spanien, där orkar jag inte hålla på utan då vill jag kunna njuta av den goda maten och av livet!
Kommer säkert äta massa sallader, då grönsakerna smakar typ 1000 gånger godare än det någonsin gör här  i Sverige.
Säkert blir det paella någon kväll, är så sjukt sugen på det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar