1 april 2011

Så jävla skönt!

Shit va det är skönt att vara ledig en vardag, har 1 ledig fredag på 4 v och jag bara älskar denna underbara dag som nu är!

Klev ut 07 för att fixa i ordning tjejerna till dagis, drog på mig träningskläderna och jacka + jeans över. Så när det var klar pussat, kramat och vinkat på dagis åkte jag till friskis och drog av 50 min på crosstrainern. Kan säga att det vara mega tungt idag men det gick dock i ett lite lugnare tempo än annars... Än har inte den värsta träningsvärken kommit efter gårdagens boxning men jag känner att kroppen är trött.

Nu är det bara 1 dags träning kvar, det är i morgon sen är det stora vilo dagen, funderar på att säga till J attt han får gå upp med tjejerna på morgonen då och att jag kanske ska försöka mig på en sovmorgon... Det skulle vara väldigt skönt att få sova någon timma längre, om så bara för 1 dag!

Ska om en stund möta upp J och dra till Adidas outleten som liggare i Luma och se om jag kan hitta lite roliga kläder eller nya träningsskor, mina börjar göra ont i fötterna.
Kanske kan man hitta en shyst bikini ( om det nu blir Spanien, hoppas! ), eller några snygga träningskläder, behöver i varje fall 1 ny sportbehå måste köpas in...

Sen vet jag inte riktigt vad som står på schema denna underbart lediga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar