17 april 2011

Solen är min gud!!

Ska starta en ny religon, där man dyrkar,avgudar och älskar solen!

Gud va mycket mer man orkar så fort solen visar sig och det är lite plus grader... Har städat en hel del här hemma i helgen samt varit ute med familj på gården, parken och prominixatoch det finns massa ork kvar.
Känner hur kroppen suger åt sig solen och omvandlar det till energi, även fast jag har infektion i kroppen så känns det inte är hur pigg som helst.

Dagens bästa måste vara fikan i parken, vi tog med oss nybakad sockerkaka med rabarber, jordbubbar, björnbär, blåbär, hallon och vinbär i... Gissa om det sakade sjukt gott med nybryggt kaffe i solen!

Hoppas detta väder håller i sol, har lovat kidzen att vi ska försöka grilla korv efter dagis på tisdag, så kan dom leka och jag fixa med maten. Själv hoppar jag nog korven och äter sallad. Spelar ingen roll vad man äter när man sitter ute allt smakar ju extra gott när man sitter ute.

Imorgon kanske jag tar mig en mini joggingtur efter att jag lämnat på dagis, om värdet tillåter vill säga. Ska även köra ett corepass innan jag drar och jobbar så det blir max 2 varv och det är 1,7 km.

En sak är helt klart, jag ÄLSKAR solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar