8 april 2011

Sjuk status

Här hemma håller alla snart på att bli sjuka... J är sjuk med bihållsinf, Lilla E misstanke om ev sharlakansfeber och Lilla J har feber. Bara jag än så länge som är frisk, kanske tack vare Probifrisk?

Har tid på Gullmarsplans närakut 20.15 med Lilla E, dom får kolla på henne och utesluta det vi verkligen inte vill ha... J har ringt till vår lokala VC men domm ville inte att hon skulle komma dit, utan avfärdade allt med att det säkert är impetigo och att det inte alls är någon fara med ett barn som är taget av att ha feber, inte äta och utslag på kroppen... Jävla idiot kärring säger jag bara, pröva att vara lite trevlig!

Jag bara hoppas att jag klarar mig från att bli sjuk, tyvärr så tror jag inte det... Men man kan väl hålla tummar och tår ( det skaddar ju inte ).

Får återkomma med var Lilla E har dragit på sig, tror och hoppas på virus!

2 kommentarer:

  1. Krya på er, hoppas ni snart slipper sjukstugan. kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Ann, vi ska nog krya på oss snart... Kommer nog bara ta ett tag. ½ familjen står på PC och vi andra får väl det snart.
    Vi har i och för sig klarat oss rätt bra i höstas och den här våren, så nu får vi "ta igen det".

    SvaraRadera