12 april 2011

Dagen börjar bra

Vaknade onödigt tidigt och kom på att jag hade glömt att göra en sak på jobbet... Inte hela världen men det är surt att man kommer på det 06.30 när det var igår em jag skulle ha gjort det!

Gick upp och slö surfade lite i väntan på att väcka trollen, tycker det är så mysigt att gå in till dom på morgonen och pussa och krama dom.

När dom väl var på dagis skyndade jag mig hem igen och hämtade fingervantarna jag glömde ( bara +3,6 nu på morgonen ). Sen drog jag ut och sprang 2 varv och hade med mig stegmätaren och det blev 1,7 km löpning. Tycker fortfarande inte att det är särskillt roligt att springa men jag har hopp om att det kan gå över med att det blir varmare och att solen kanske tittar fram på en när man springer... Så var det inte i morse, mullet och ganske små kyligt.
Men nu har jag sprungit 3 ggr på 4 dagar och jag kommer max att sringa 1 gång till denna vecka, har 2 spinning pass bokade ( tor och lör ).

Nu har jag bara kvar 1 viktigt möte på fm och sen dra och jobba... Dagen går fort helt enkelt tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar