24 april 2011

Sköna söndag

Vilken underbar dag vi har haft idag!
Solen har lyst på oss hela dagen, inte ett molm på hela himlen... Har haft lillebror över och vi har hängt i vår park och druckit kaffe, han har mest lekt med ungarna och jag har mest solat :)

Sen åt vi en grym middag bestående av kyckling marinerad med vitlök, citron, olja och färsk timjan. Den kördes i ugnen med potatis, morötter och rödlök... Alla åt vi så magen höll på att spricka på oss ( lillebror blev tom illamående efter... ).

Nu sitter jag här och surfar, ungarna ser på Batman och lillebror är på väg hem. Jag är så mätt så det känns som jag ska gå sönder snart, men shit så gott det var, mer kyckling ska det bli i veckan tror jag, det är så lätt att göra och det smakar ljuvligt!

Ang hostmedicien jag tar, så mår jag päckel på den... Blir helt darrhänt och så fladdrig men jag hostar inte så mycket så jag får de det som pest eller kolera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar