24 april 2011

Rethostan from Hell

Hostan har inte blivit bättre, hostade så mycket igår kväll att det gjorde ont i struphuvudet... Tog Noskapin igår kväll men det hjälpte typ inget och det smakade verkligen illa.
Idag har jag gått på det lite tyngre atelleriet, ungarnas Lepheton... Tog dock en lite mindre dos då jag inte visste hur mycket man kunde ta, så nu kan jag ta en dos till om det inte hjälper, men herre gud va illa den smakar.
Kan dom inte göra hostmedicin som inte får tungan att krulla sig, får grön färg och ramlar av??
Förhoppningsvis så blir det bättre nu, orkar inte hosta mer och det värker av allt hostande ( i halsen ) annars så är jag ju frisk. Men det blev inge springande i morse då jag kände mig lat och tyckte jag kunde få vara det.
Det får bli nya tag i morgon, då kan jag både springa på morgonen och spinna på kvällen... Hoppas bara hostan bara, är som sagt leds på den redan nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar