23 april 2011

Kanske kan jag gilla det...

Att jogga vill säga... I morse sprang jag 2,7 km utan att stanna en enda gång. Det går framåt vill säga och kanske kan jag lära mig att gilla det?! Kan med lätthet säga att jag inte hatar det längre...

Får se hur det bli i morgon, hade lite känningar i högra höften, har haft en hel del problem med mina höfter och vill inte ha tillbaka det igen. Men det var bara om jag tog snesteg upp för trotoarer eller liknade som det kändes... Sen har jag en envis rethosta som stör mig som håller på att bli sämre nu på kvällen, kanske är den borta i morgon och har inte stört mig allt för mycket i natt, då orkar jag nog.

Annars så tycker jag det är en skön morgon rutin, först mysa lite med trollen i sängen sen för dom kolla lite på tv under tiden jag är ute, väl tillbaka strechar jag under tiden kaffet bryggs och sen äter vi frukost tillsammans.
Sen känns det inte helt fel att få njuta av det fina vädret och få lite sol på sig redan vid 08, solen gör en lite piggare och då orkar man genast lite mer... Eller hur!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar