11 april 2011

Tjej semester

Nu är allt bokat, dock inte betalt... Har bara betalt flyget och väntar på att få ett mail om hur jag ska betala för lägenheten jag ska hyra.
Vi ( jag och Lilla E ) kommer att få en soft semester, ska vara borta i 8 dagar och bo 75 m från stranden, vi kommer ha en lekpark percis utan för huset och promenad avstånd till city ( om man nu kan kalla det för city ).
Men det bästa är helt klart att vi kommer ha så nära till stranden, för det är där jag vill hänga mest och det är där jag trivs som bäst.
Lilla E kommer att ha det toppen, vi ska sova äta och bada vad mer kan man begära?
Och på kvällarna kan vi umgås med mormor ( om hon orkar med oss, hahaha ). Funderar även på om vi ska föröska oss på att åka till äventyrsbad som ligger i närheten, måste väl finnas bussar som åker dit?

Vi ska även äta en massa god mat, Lilla E är grym på att pröva på ny mat, gäller bara att man inte säger att den kan vara stark för då vill hon inte smaka.
Förra hösten ( oktober -10 ) så var jag iväg med henne och hon åt typ allt, tom snäckskalen på paellan... Hon är en riktig gourmand!

Vi åker i slutet på maj och jag riktigt längtar efter att få komma iväg, känner att jag är i behov av att få sol i ansiktet och få vara ledig lite. I och för sig har vi bra veckot fram över, mycket röda dagar och då är jag ledig från jobbet så jag ska inte klaga.
Men det ska bli grymt att få lite extra semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar