3 april 2011

Kan bli bästa dagen?

Idag ska trollen till min bror, han kommer runt 14 och hämtar dom med bil och tar med sig dom hem till sig. Så vi kommer bli barnfria i några timmar, så jävla skönt!
Men vad ska man göra dom här timmarna? Det enda jag vet är att jag vill inte tvätta eller städa... Så röjt undan har jag gjort nu på morgonen och tvätta tänker jag skjuta upp.
Får se vilken tid han tänkte "lämna igen" trollen, kanske skulle vi hinna äta ute ( väldigt tidigt i så fall ) eller kanske kan man ta en prominix ute ( i det trista vädret ) eller kanske sak vi se en film?

D ( min bror ) har fixat så dom ska se på Ronja Rövardotter, vilket dom är så nöjda med sen har dom fått välja vad dom ska få äta, blev självklart pannkakor. Sen vet jag inte riktigt vad dom ska hitta på, Lilla E hoppas på att dom sak få måla ( göra en tavla ) lite som dom fick göra förra julen.
Det kommer bli jätte roligt att få höra efter vad dom hittat på, en sak vet jag dock, dom kommer ha jätte roligt!
Och jag får lite tid utan barn hät hemma, missförtså mig inte... Jag älskar mina barn men ibland lir det lite föt mycket! Och då kan det vara skönt att få lite andrum och sakna varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar