30 april 2011

Inte riktigt min grej...

Fick för mig att jag skulle möblera om i vårat sovrum... Kanske inte det smartaste jag fått för mig, då våran säng är ett tungt jävla as! Och den gick fasiken inte att vida om, ville bara ställa den åt ett annat håll men det gick bara inte då den fastnade på vägen, ett jäkla element som sticker ut.
Fick för mig att jag nog kunde lyfta upp den och på så sätt få den ditjag ville... Det gick inte så bra då sängen är lite för tung för mig, så jag fick helt enkelt ställa ner den.... Och tydligen på ett av mina fingrar!

Så nu har jag ett långfinger som är dubbelt så tjockt somdet på andra handen och det gör så jävla ont när jag kommer åt den, känns som någon sticker in 1000 nålar i den.
Gissa om jag känner mig klantig??
Ringde J och frågade hur han gjorde när vi möblerade om sist, och fick då reda på att han tydligen skruvade i sär sängen. Och har trodde jag att jag bara kunde vrida om lite alternativt lyfta lite...

Har inte fått tillbaka allt på sin plats då jag ha så ont i fingret att jag inte kan lyfta något, får ta lite i taget.... Jävla klant är vad man är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar