30 april 2011

Joggningarapport

Idag är den 8:de gången gjord och det gick mycket lättare än tidigare... Har styrt upp Spotify i mobilen och kan nu lyssan på as bra musik och njuta av att bara vara själv.
Det blev 3,6 km och det känns som sagt sjukt bra, kommer nog fortsätta att springa för nu vet jag att jag kan och att jag ½ gillar det.
Börjar helt enklet gilla det mer och mer för varje gång...

Ska nog kolla ut lite andra alternativ av slingor här runt så kan man alltinera sig lite mer och inte ledsna så lätt, tex kan man ha en lite längre men istället kanske inte så många backar ( i och för sig gillar jag dom ) eller en kortae men brantare.

Blir nog att dra av en runda i morgon också innan frukost så kan man njuta vidare av dagen utan att behöva tänka mer på träning.
På måndag måste jag tyvärr boka av mitt favopass, core på kungsholmen... Har ett viktigt möte som krockar. Så istället får det bli joggning i lokal natur ;) I och för sig inget fel med det, men jag verkligen diggar corepasset jag blukar köra på måndagar, det är verkligen en genomkörare av all muskulatur och bra balansträning.

Körde ett grymt bra spinningpass ( nog ett av mina bästa än så länge ) på kungsholmen, ledare var as bra och musiken mer eller mindre i min smak ( in så ofta det händer... ). Synd bara att det blir bara 1 gång per mån för mig då jag bara är ledig 1 fre i mån....

Jaja, nog tjatat för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar