27 april 2011

God morgon

Har i natt sovit skit dåligt, ungarnas nattlampa är borta och resultatet blev att Lilla E vaknade gånger flera och ropade på oss, hon ville ha en lampa tänd då hon inte såg något och hon var törstig/ kissnödig... Så vi lämnade lampan på toa tänd vilket gjode att jag inte kunde sova på soffan och i sängen kunde jag inte sova för min sambo snarkade.
Kl 03.45 kom jag på att jag kunde tända en lite ljusslinga som hänger i deras fönster och då kunde jag ju släcka på toan, sen tryckte jag in öronpropparna så lång i jag kunde ( ja idag har jag ont i öronen ). Så till slut kunde jag somna och idag är jag en trött mamma...

IMAG0242.jpg
Trötta morsan och gäspande Lilla J
IMAG0245.jpg
Diggar Lilla E morgon frisyr, detta när man inte orkat fläta håret kvällen innan...



Men det stoppar inte mig från att ficka morgon kalas för min kära sambo som fyller år, först vanlig frukost sen åt vi tårta som jag slängde ihop inna vi väskte honom på sängen med sång ;)

Men nu är ungarna på dagis, J vilar och jag halsar kaffe för att orka hålla mig vaken, ska dra och träna om någon timme...

OBS!! Detta inlägg är också 1 dygn försenat.... Behöver jag säga jävla dator!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar