17 augusti 2011

Träningsvärk

Har en rätt öm kropp idag... Bröstmusklerna värker rätt bra idag och även benen. Då vet man att träningen tog där den skulle!

Ska om ca 1 timme ta punkhojen till centrum och dra av ett medel spinningpass, så imorgon vet jag inte hur jag kommer att må (ont hoppas jag).
För nu får det lov att vara slut på denna spapparstil jag till mig under semestern. Dom där loppen jag pratade om i juni är bara glöma, får satsa på det nästa år och då är man nog en mer van löpare förhoppningsvis.
Just nu springer jag inte alls utan förösker bara komma igång, trogligt viss på måndag efter att lämnat på dagis blir det att springa 3,2km  eller 6,4km (hoppas på det sista).
Kosten har jag också skärpt mig med, fuskade docj friskt tor, fre, lör och sön förra veckan men nu fan är det på riktigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar