18 augusti 2011

Friskis och svettis sommar schema

Det schemat har varit skit dåligt! Man kan verkligen säga att sommarschemat har varit sparsmakat... Typ på mitt gym har det vissa dagar inte funnits några pass och när man kollar runt på dom andra anläggningarna så är det typ bara vanlig gympa eller senior gympa. Spinning har det funnit lite, cirkelgym bara något i veckan och core tror jag inte att jag sett... Och detta är hela stockholms friskis!

Jag lämgtar som fan till 29/8 då "riktiga" schemat kommer igån och hoppas att alla mina fovo pass är på samma dagar och tider som innan.
Sen kan man ju önska att dom hade mer tema pass i spinning tex, igår fundrade jag på varför har dom inte tex discospinning med bara gammal go disco á 60-70 tal? Eller varför inte hårdrocksspinning med massa kiss, metalica osv eller varför inte reggae / dancehall spinning?
Tror ganska många skulle tycka att det kunde vara rätt roligt med några temapass / termin

Ja, ja jag får nog drömma lite, har lite kvällsfeber (som jag tror är borta imorgon då jag ska träna igen) och drömmer lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar