8 augusti 2011

Vardag, vardag vardag

Ja så ska man åter till jobbet om några timmar, mjukstartar med ett kvällspass. Är dock mer sugen på att vara ledig... Om det skulle ringas från jobbet och ett erbjudane på att få vara ledig (med eller utan lön) skulle jag inte tvecka en sekund på att ta det erbjudandet!

Men nu är det som det som det är och det är bara till att gilla läget med att semester är slut, det är bara till att längta till nästa gång... Har i och för sig lite dagar kvar men dom är bra att spara på tills jul då mitt jobb även stänger och man måste ha lite tid kvar tills dess.

Ska sörpla upp mitt morgon kaffe och sen hoppa upp på punkhojen och handla lite lusmedel (just in case of). Någon träning denna morgon är bara att glöma, har ont i mitt högra ben sedna några dagar tillbaka (troligtvis en sträckning som inte vill gå över) får egna mig åt att strecha istället och kanske springa i morgon eller på onsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar