6 augusti 2011

Såg ett ½ Pridetåg

Jävla skit regn!
Vi hade super bra platser och trevliga "grannar" brevis oss som tyckte det var helt ok att ungarna gick emellan mig och J (som stod lite längre bak) så kom regnet och förstörde allt.

Tycker att det är skit roligat att se Prideparaden varje år, tycker det är lite som en grymt bra avslutning på sommaren (kan bero på att min semester ofta slutar just denna helg?).
Regnet hade kunnat kommit 1 timme senare, då hade mer eller mindre alla fått se regnet torra...

Lilla J´s klänning var så blött att hon var tvungen att ta av sig den och ta på sig J långärmade tröja (jävligt förstor kan jag säga), min jacka som jag trodde var vattenavstöttande var absolut inte det, min mascara var verkligen inte vattensäker (men det visste jag ju....) så jag körde åter igen panda-locken, Lilla E´s sandaler plaskade det om efter...
Jag som ni förstår, vi var väldigt blötta, så vi gav upp och åkte hem!
Hoppas ni som stod ut / hade med er paraplyer (jag hade också det, men glömde dom i bilen ) fick det grymt roligt.

Nu sitter jag här hemma och slösurfar och kokar en gulaschgryta.

1 kommentar:

  1. Så regnet har nått er oxå! Här har det regnat hela tiden sen i torsdags kväll. Men, jag har hunnit plocka lite hallon. Lycka till på jobbet imorgon, själv slappar jag vidare. Kram

    SvaraRadera