27 augusti 2011

Loppisen från helvetet

Idag klämde jag, sambo och ungarna in oss på Bondens Loppis och jag behöver nog inte säga att vi var inte själva precis... Det var så sjukt mycke folk att man lätt tappade bort varandra titt som tätt, tur att man har mobil i sådana lägen.

Jag gjorde inga fynd och gjorde allså inte av med några pengar, J köpte ett Star Wars puzzel för 10 kr, bamse spel för 10 och spiderman pjamsa för 10 kr.

Ungarna ledsnade tillslut och kände sig trötta, så J tog med dom till lekparken vid bjrnsträdgård och jag minglade runt lite utan att direkt hitta något...

Sen skulle vi egentligen gå på tateringsmässan men vi kände att ungarna inte skulle orka med det, Lilla E är idag äntligen feberfri. Vet hur det gick en annan gång när vi drog iväg på äventyr på kulturhuset precis när hon hade varit sjuk, slutade med att hon fick så ont i huvudet att hon spydde, och detta är inget jag vill vara med om igen.

Så vi fick nöja oss med att knöla runt med hela sthlm på Katarinabangatan, som sagt så jävla sjukt mycke folk. Det blir inge roligt när man känner sig som en packad sill och samtidigt föröska hålla koll på 2 barn och även se om man kan handla något...

Nä nästa år då går jag själv och fyndar i lugn och ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar