14 augusti 2011

Home sweet home

Äntligen hemma, borta bra men hemma bäst!

Har haft det toppen i Göteborg och rätt tur med vädret.. Hade kunna ha varit 10 grader varmare i frdagskväll då både jag och sweet P höll på att frysa ihjäl på uteserveringen.
Det blev en riktig ute kväll i fredag och en riktig hemma myskväll igår i Varberg, med fil och grönsaker + dipp.

Idag har jag suttit på en buss länge, skulle ha tagit 7 timmar och 20 min men tog bara 6 timmar. Har dock jävligt ont i kroppen efter att ha sutti hela vägen på arslet och läst. Håller på med Hypnotisörne, så jävla bra bok, ser redan fram emot Paganinikontraktet.

Nu sitter jag här hemma och väntar på min familj som inte var hemma när jag kom hem.... Har saknat mina små troll så mycket. Säger ofta att det är bra att vara ifrån varandra så man för sakna varandra lite och inse hur mycket man tycker om den/dom personerna,inte för att jag inte vet hur mycket jag älskar mina barn tan för att har man varit uppe i varandra hela semestern så kan det var nyttigt att sakna varandra och uppskatta det man har.
Och nu tycker jag att dom ska komma hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar