5 augusti 2011

Lusfobi

Fick ett sms idag på fm om att ungarnas kusiner tydligen har löss igen.... och vi träffades ju i helgen som var. När vi kom dit hade dom haft löss och allt det där var över.
Men tydligen har dom fått det igen eller så hade dom väl inte dött.

Bara tanken på löss får det att kli isom fan i huvudet.... Men jag har inga (enligt J som har kollat mig) och jag kan inte se några på Lilla E.

Lilla E´s hår är as långt och blir väldigt tovigt och man får aldrig borsta det (inte utan protester) så jag vet inte hur vi ska göra om hon skulle ha löss, ska man raka av allt?

Har även försökt få tag på sweet P som var här i veckan för att säga till henne att hålla koll på Kayan om han skulle råcka få denna skit.

Men jag håller tummarna för att vi slipper skiten!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar