5 augusti 2011

Vill flytta nu!

Vi flyttade till den lägenheten vi bor i nu maj -07 och jag har typ aldrig trivts i den.... Nu är vi trångboda i den och jag trivs ännu mindre!

Jag vill helst bo in en 4:a eller varför inte en 5:a? I en 4:a skulle tjejerna kunna ha varsitt rum och få lite eget utrymme och få vara i fred. I en 5:a skulle man även kunna ha ett gästrum/ kontor.... Vilken dröm det skulle vara.

När jag endå är igång och drömmer, får man önska sina grannar? För i så fall vill jag ej ha en ½ döv man på 40+ som älskar dålig musik och jag vill hellar inte ha en fritidsgård under mig....
Detta kan väl egentligen inte vara så stora krav??

1 kommentar:

  1. Ja, jag håller med om att ni är trångbodda......snart kommer tjejerna att vilja ha eget rum. Du minns väl hur det var när du skulle dela rum med dina bröder.....
    Hoppas att det dyker upp något bra för er.

    SvaraRadera