7 augusti 2011

Lusfobi del 2

Luskammar ungarna helt febrilt... Tror eller vet egentligen inte om jag hittae en lus men jag orkar fasiken inte med tanken och jag tror kanske att jag såg ett ägg.

Så imorgon efter frukosten tar jag min punkhoj och cyklar till närmsta apotek och köper upp mig på lusmedel och kör på.
Sen kan jag slappna av och ta en lugn stund inna det är dax för att jobba första passet efter semestern. Behöver jag säga att jag inte är allt för pepp? Skulle gärna vara leig 1-2 v till men så är läget inte nu. Jag brukar längta lite efter jobbet när jag har haft 4 v semester men inte denna gång, jag har inte klättrat på väggarna senna semester heller (börjar jag bli vuxen nu?).

Märker att jag förösker förtränga detta jävliga ämne lus så mycket jag kan... Ska surfa runt lite och se om jag hittar elektrisk luskam, skulle vara det bästa så skulle man kunna grilla ihjäl dom med gott samvete. En sådan kam kan ju inte kosta så mycket eller?

Ska genast sluta skriva här och bege mig ut i cybervärlden och se vad den kan erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar