9 augusti 2011

Idag är jag en riktig LazyAs

Fy fan va trött man kan vara ibland... Jobbade mitt första pass efter semester igår och då sover jag alltid dåligt. Så när jag kom hem la jag mig rätt tidigt (22.30) och såg lite på tv somnade efter ett tag men vaknade redan strax efter midnatt och det tog en bra stund innan jag somnade om.

Men så kom Lilla E in vid 03 och ville absolut inte sova utan hon ville prata och mysa.... Så höll hon på i över 1 timme, hon tom tände lanpan i taket i deras rum. Vid 04.15 så kom komentaren: Mamma jag älskar dig... Mitt svar blev kort och koncist: GÅ och lägg dig NU!!
Och då var det bara typ 1½ timme kvar tills det var dax att gå upp... Somnade om till slut och när väckarklockan ringde var jag mer än trött, typ komatrött!

Hela dagen har gått i slowmotion för mig och jag är verkligen så trött, satt i möte på jobbet i 1 timme och då kände jag verkligen hur tröttheten kom smygande.

Nu har jag lagat kycklinburgare till Lilla E ( biffar till mig själv med sallad), bästa receptet ever gå så fort och nu sitter vi i soffan och är allmänt trötta och lata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar