21 augusti 2011

Bra affär på FB

Jag som trodde att man typ använde facebook för att hålla kontakt med folk och sånt... Men har nu lärt mig att man kan göra bra affärer också.
Har gått med i en grupp där man kan byta grejer med varandra, passar ju mig som älskar begagnat! Så i fredags hittade jag en gammal skolbänk från 60-talet, hon som hade den ville byta den mot 1 vinare eller trisslotter.
Vi gjorde ett bute vinare mot bänk, hon fick en flaska som jag köpt i Spanien ch jag fick den gammla bänken och alla är nöjda!

Jag hade en liknade bänk när jag gick i låg och mellanstadiet, kommer så väl ihåg att jag hade bilder på Joey Tempest i min bänk när jag gick i 3:an.

Tjejerna ska få ha den i sitt rum, ska bara möblera om lite, sen kan dom sitta där och rita eller pyssla. Alla ritsaker kan dom sen förvara i bänken så slipper vi ha dom överallt som det är nu...

IMAG0404.jpg
Bänken som "kostade" en vinare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar