27 augusti 2011

Göteborg

Bättre sent än aldrig... Har typ 3 bilder från Göteborgsresan. Egentligen har jag 4 men jag lovade Sweet P att inte lägga upp den verken på FB eller här. Och lovar jag en sak så håller jag det!

Sweet P redo för party


Så här festar man i Göteborg, på en bänk (hahahah). Gott vin och lite "fin" mat.
Vi hängde lite på våran bänk sen gick vi till ett atälle som heter Bar Himmel och frös arslet av oss, hjälpte knapp att vi satt under filt och drack vin.

Så för att slippa frysa ihjäl så drog vi till Garbos och svängde våra lurviga till inte allt för bra musik men vi slapp frysa ;)

Moi kl 04.30 i taxin på väg hem till P syster....
Men kul hade vi och vi mådde som vi förtjänade dagen efter... P vakande med en jävla förkylning och jag var mest trött då jag började vakna kl 07.15.

Lördagen spenderade vi i Varberg och tog det lungt, blev inge mer utgång för dessa pantertanter. Utan vi åt pizza och slöade med sötlöken Kayan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar