24 augusti 2011

Dålig sömn = ont i halsen?

Jag undrar om det finns fler som får ont i halsen och känner sig sjuk om dom inte får sova på ca 2 nätter eller mer?

För just nu känner jag mig på gränsen till att bli sjuk...har ont i halsen, ont i huvudet och så trött men det kan ju bero på att jag har sovit typ 6-7 på 2 nätter och förra veckan hade jag flera nätter jag sov skit dåligt. Förra v fick jag feber såm dock gick över efter 1 riktig nattsömn. Tror att om jag ser till att sova i natt kommer känna mig frisk och kry.
Men just nu är jag sänkt och vill bara sova många timmar.
Jag en sjuk liten höna hemma, en feberhöna som inte riktigt får ner febern med alvedon... Så nu är det alvedon + ipren då går den ner i 1 timma eller så.
Men som tur är så äter hon lite och dricker lite så det är ingne fara med henne, hon ser mest på tv och myser. Hoppas bara hon inte smittar mig, för jag vill verkligen inte bli sjuk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar