16 augusti 2011

Gick typ sönder

Det kädes väldigt mycket att man inte har tränat på typ evighet, efter halva tiden på cirkelgymspasset var jag som en svettig pöl men fortsatte envist på.
Efter kändes det som jag hade åkt på stryk... Undra hur det kommer kännas imorgon och dag nr 2 som brukar vara värst?
Men det var helt klart värt det! För jag vill komma igen med träningen, älskar att träna och mår super av det.

Inget fel att ha semester och slappa men man blir verkligen förslappad och jag tränade typ 4 ggr under 4 v semester och jag känner verkligen att man tappar det där lilla extra (peppen) snabbt och man tappar flåset.
Imorgon tror jag om min kropp säger ok att det blir ett kvälls pass med spinning, just nu känns det som jag orkar men man vet aldrig efter att ha jobbat och med en släng av träningsvärk...
Men tabken är att jag kör i morgon och sedan på fredag då jag är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar