4 september 2011

Tålamod till salu??

Var kan man köpa mer tålamod?? På konsum, ica eller vivo eller är det på hemköp?

Vaknade på inte allt för fint humör i morse men tänkte att det kan gå över...Nja!

Idag har mitt lilla troll (läs Lilla E) vält min dator, klippt i sin systers hår och tagit sönder sin systers glasögon (dok ej med mening). Sista punkten hände sist och då tappade jag mitt tålamog och tog bort filmen dom skulle få titta på under tiden jag lagade mat, dom andra sakerna har jag bara blivit väldigt irri och sat till på skarpen samt sagt att det där inte är ok...

Nu känner jag att det är fan inte kul mer, jag orkar inte med en till sak... Nu vill jag ta en promenix och djup andas för mig sjäv. Men det går ju inte då J jobbar och jag är själv med kidzen.
Så istället får dom leka isitt rum och jag förösker fokuserar på goda tankar och se fram emot när dom somnar och jag får egentid.

Imorgon är allt detta mer eller mindre bort glömt och en ny dag... Jag jobbar kväll och J får ta över, känns riktigt bra.

Måste bara säga att jag älskar mina barn men fan va dom tar av enns energi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar