11 september 2011

Ont i halsen

Plötsligt på 1 sekund igår kväll hade jag ont i halsen och kände mig små snuvig. Tänkte på att jag var trött och att det säkert var därför (får ofta ont ihalsen om jag är super trött).
Men så tänkte jag att om jag ska bli förkyld och tappa smaklökarna så kan jag passa på att dricka lite vin och äta lite kex och ost.
Så 21.45 satt jag i soffan parkerad framför tv och såg på Dyngkåt och hur helig som helst med ett glas rött i ena handen och ett kex med ost på i den andra. Gott så gott var det och jag höll mig vaken hela programet men sen slocknade jag som ett barn i sängen.

Idag vaknade jag upp med en svidande hals och små snuvig, jag har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk dom 2 närmsta veckorna. Har jätte mycket att ficka innan ungarnas födelsedag och nästa v ska det fixas med deras kalas dom ska med sina kompisar...
Sen kan man väl bli sjuk efter det om det skulle vara nödvändigt att bli sjuk.

Just nu sitter jag och dricker te med honung och inge mjölk (utan mjölk har typ inte hänt om det inte har varit komomill). Inge kaffe på morgonen, när hände det senast? Fattar inget.... Kanske tar jag mig en kopp eller två efter frukosten men just nu är jag nog inte så sugen på kaffe (vad är det för fel på mig??).

Hoppas hoppas jag mår bättre på em så man kan gå till jobbet, fast jag tror inte det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar